Tänker mycket...

Jag har tänkt en del den senaste tiden och känner att jag måste skriva om det.. Jag känner mig välsignad på alla sätt och vis för min dotter <3
Tänker givetvis på dom som inte har möjligheten att få denna underbara gåva.
Mycket av tankarna är ju till dom som har läst ett + på sitt graviditetstest, gått halva eller t om hela graviditeten och ändå inte blir föräldrar. :(
Alltså dom som av någon anledning förlorar sitt underbara barn, vill bara säga att jag lider verkligen med er! Men sluta aldrig försöka, ge aldrig upp hoppet. En vacker dag så är det Er tur <3
När min fina lilla flicka var liten bebis så trodde jag på fullaste allvar att hon var på väg att dö, hon vart okontaktbar och kändes ledlös.. Jag ringde 112 och dom skickade ambulans, jag har aldrig någonsin varit så rädd att förlora någon så mycket som just då! Kan fortfarande vakna och kolla så hon andas och att allt är bra, hon är lite mer än 2 år idag och allt är bra men rädslan finns fortfarande kvar. Därav att jag kan få starka känslor till dom som förlorat sina barn på något sätt, men ge inte upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback